دانلود انیمه کارآگاه کانن: زیردریایی آهن سیاه Detective Conan: Black Iron Submarine 2023 دوبله فارسی با کیفیت عالی

0 Comments

دانلود انیمه کارآگاه کانن: زیردریایی آهن سیاه Detective Conan: Black Iron Submarine 2023 دوبله فارسی با کیفیت 4K و دانلود رایگان

ژانر. دسته:
اکشن، انیمیشن، ماجراجویی

سال ساخت:
2023

کشور سازنده:
ژاپن

دوره زمانی:

110 دقیقه

تماشاگران:

مگومی هایاشیبارا، مینامی تاکایاما، ریکیا کویاما

کارگردان:

یوزورو تاچیکاوا

کیفیت:

480 ، 720 ، 1080

سنین:

13 سال به بالا

داستان فیلم Detective Conan: Black Iron Submarine

بسیاری از مهندسان از سراسر جهان در تاسیسات دریایی اینترپل در اقیانوس آرام در هاچیجو جیما، در دریای جنوبی در سواحل مرکزی استان توکیو گرد هم می آیند تا شاهد راه اندازی سیستم جدیدی باشند که تمام سیستم های دوربین مجری قانون در سراسر جهان را به هم متصل می کند. . اتصال و امکان تشخیص چهره را در سراسر جهان فراهم می کند. کونان به همراه دوستانش کوگورو، ران، آگاسا، هایبارا و پسران کارآگاه نیز به دعوت سونوکو برای دیدن نهنگ ها به جزیره می روند. او پیامی از سوبارو دریافت می کند که یک مامور یوروپل در آلمان توسط جین به قتل رسیده است. کانان پریشان مخفیانه وارد یک کشتی پلیس به رهبری کورودا می شود و آنها را برای محافظت از تکمیل به جزیره می آورد، این اتفاق زمانی می افتد که سازمان سیاه پوست یک مهندس زن را می رباید و به دنبال بخشی از داده ها می گردد. مهم است. در درایو USB او، هنگامی که شخصی ناشناس به هایبارا نزدیک می شود، صدای زوزه وحشتناک پیچ ها از اقیانوس شنیده می شود.

انیمه Detective Conan: Black Iron Submarine توانسته امتیاز 7.2 از 10 را در وبسایت رسمی IMDB از چشم کاربران کسب کند. انیمیشن Detective Conan: Black Iron Submarine محصول 2023 ژاپن است. این انیمه در ژانر انیمیشن، اکشن و ماجراجویی تولید شده است. انیمیشن Detective Conan: Black Iron Submarine به کارگردانی یوزورو تاچیکاوا ساخته شده است و از جمله تماشاگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند می توان به ریکیا کویاما، مگومی هایاشیبارا و مینامی تاکایاما اشاره کرد.

0
0
رای
امتیاز دادن به مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts